سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند با دل و فکرش می نگرد . نادان با چشم و دیده اش می بیند . [امام علی علیه السلام]
 
جمعه 102 شهریور 24 , ساعت 8:41 عصر

کتاب «خصال» اثر شیخ صدوق(ره) با ترجمه محقق اندیشمند حجت‌الاسلام حسین انصاریان منتشر شد.

کتاب «خصال» شیخ صدوق با ترجمه حجت‌الاسلام انصاریان منتشر شد

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس، شیخ صدوق(ره) یکی از برجسته‌ترین چهره‌های فقه و روایت شیعه در قرن چهارم هجری به شمار می‌رود و آثار وی از مهمترین جوامع حدیثی برجای مانده از عصر پیشینیان و میراث دوران آغازین غیبت امام عصر(عج) است. ادامه مطلب...

جمعه 102 شهریور 24 , ساعت 8:40 عصر

مراسم عزاداری ایام پایانی ماه صفر مصادف با وفات پیامبر(ص)، شهادت امام حسن(ع) و شهادت امام رضا(ع) به همت موکب محبان علی بن ابیطالب(ع) در بین‌الحرمین کربلای معلی برگزار می‌شود.

ایرانیان در کربلا عزادار سول خدا(ص)، امام حسن(ع) و امام رضا(ع) می‌شوند+فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مراسم عزاداری ایام پایانی ماه صفر مصادف با وفات پیامبر(ص)، شهادت امام حسن(ع) و شهادت امام رضا(ع) به همت موکب محبان علی بن ابیطالب(ع) در بین‌الحرمین کربلای معلی امشب پنجشنبه 23 شهریورماه با حضور زائران ایرانی برگزار می‌شود.

در این مراسم حجت‌الاسلام جواد نوری سخنرانی و مجتبی صمدی و فریدون کریم‌پور مرثیه‌خوانی می‌کنند. ادامه مطلب...

جمعه 102 شهریور 24 , ساعت 8:39 عصر

رمان خواب باران به قلم وجیهه سامانی با همت انتشارات کتابستان معرفت به چاپ دهم رسید.

چاپ دهم رمان «خواب باران» اثر وجیهه سامانی به کتابفروشی‌ها رسید

به گزارش خبرگزاری فارس، رمان «خواب باران» برای دهمین بار توسط انتشارات کتابستان منتشر شد.

خواب باران داستان دختری به نام هُماست که در خانواده‌ای دارای مشکل بزرگ می‌شود و همین موضوع باعث می‌شود در دوران جوانی با سختی‌های بزرگی دست و پنجه نرم کند.

‌وجیهه سامانی نویسنده کتاب با نثر و بیانی لطیف و روان و نگاهی واقع‌بینانه به مسائل اخلاقی و اجتماعی جوانان، تلاش می‌کند در پس قصه‌ای عاشقانه، تعریفی درست و واقعی از سرنوشت و قضا و قدر ارائه کند و مرز باریک میان تردید و ایمان را به‌درستی به تصویر بکشد.

بریده ای از متن کتاب:

حسام مثل هر شب نشسته بود روی ایوان. دور و برش پُر بود از برگه‌های نوشته شده به خط بریل. تکیه به پشتی، چایش را جرعه‌جرعه می‌نوشید و به صدای ممتد جیرجیرک‌ها و قل‌قل ریزش فواره‌ وسط حوض گوش می‌داد. چایش را که سر کشید، دست کشید و برگه‌ای از روی زمین برداشت و با سرانگشتان، خطوط برجسته‌اش را لمس کرد.

این رمان در 200 صفحه و با قیمت 110 هزار تومان روانه بازار نشر شده است.


پنج شنبه 102 شهریور 2 , ساعت 11:35 عصر

ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) نهمین بیانیه را با هفت توصیه‌ به زائران حسینی در خصوص تسهیل زیارت با توجه به فصل گرما، ارز همراه زائر و ملاحظات لازم دیگر منتشر کرد.

7 توصیه ستاد مرکزی اربعین به زائران

به گزارش خبرگزاری فارس، ستاد مرکزی اربعین در نهمین بیانیه، به ارائه هفت توصیه به منظور سفر زیارتی آسان و سلامت پرداخت. این توضیه‌ها به شرح ذیل است:

1-زائران گرانقدر، برنامه «رادیو اربعین» را در گوشی‌های همراه خود در بستر «ایران صدا» فعال کنند تا از اطلاعیه های ستاد مرکزی اربعین مطلع شوند. ادامه مطلب...

پنج شنبه 102 شهریور 2 , ساعت 11:34 عصر

بر اساس گزارش پایگاه موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)، 25 عضو هیات علمی دانشگاه تبریز در جمع دانشمندان دو درصد برتر جهان، قرار گرفتند.25 عضو هیات علمی دانشگاه تبریز در جمع دانشمندان 2درصد برتر جهان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جلال شیری، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز اظهار کرد: براساس گزارش منتشر شده در پایگاه موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) ،  25 عضو هیات علمی دانشگاه تبریز در جمع دانشمندان دو درصد برتر جهان، بر اساس عملکرد استنادی 25 ساله در بازه 2021-1996 قرار گرفتند. ادامه مطلب...


لیست کل یادداشت های این وبلاگ